Mijn Intio
Menu
Logo Intio 2022
Mijn Intio
Menu

IP-adres deblokkeren via het controlepaneel

Het is mogelijk dat uw toegang automatisch wordt geblokkeerd door onze firewall. Dit kan gebeuren als gevolg van onjuiste inloggegevens, zoals bij het aanmelden bij uw e-mail, of door het invoeren van foutieve gegevens bij het inloggen op DirectAdmin.

Om dit probleem op te lossen, hebben we een handige functie toegevoegd aan het controlepaneel waarmee u eenvoudig zelf de IP-blokkade kunt opheffen. Hieronder vindt u gedetailleerde instructies over hoe u dit kunt doen.

  1. Eerst moet u inloggen op het controlepaneel, zie daarvoor deze pagina.
  2. Als u bent ingelogd op het controlepaneel ziet u in het menu (ondersteuning) de optie om het IP adres te deblokkeren
  3. Als u daarop klikt word u huidige IP adres automatisch opgezocht en zo nodig gedeblokkeerd.

  1. Log in op https://mijn.intio.nl met je logingegevens

  2. Klik in het menu “ondersteuning” en daarna op “IP deblokkeren”

  3. Als u hier op geklikt heeft, controleert het systeem automatisch of uw IP adres is geblokkeerd.

  4. U bent nu klaar, mocht u nog steeds problemen ervaren open dan een ticket.