Wij houden van blije klanten
We weten zeker dat we je blij kunnen maken met onze webhosting en service. Wanneer je besluit om voor intiote kiezen doen we onze uiterste best om van jou ook een tevreden en blije intio klant te maken!
Ben je na je bestelling toch niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk erg jammer! We zijn erg benieuwd waarom je niet 100% tevreden bent en horen graag van jou waar je niet tevreden over bent. Met deze informatie gaan wij onze uiterste best doen om ook jouw tevredenheid naar 100% te brengen.
Lukt het ons niet om je 100% tevredenheid te bieden dan kun je binnen 14 dagen na aankoop gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie en krijg je gewoon je geld terug.
Voorwaarden tevredenheidsgarantie
Je kunt gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie onder de volgende voorwaarden:
- Binnen 14 dagen na aankoop geef je per ticket aan dat je gebruik wilt maken van onze tevredenheidsgarantie
- De garantie is alleen van toepassing op webhostingpakketten, niet op andere producten zoals domeinnamen, SSL-certificaten, licenties etcetera.
- Je hebt de factuur reeds betaald
- De tevredenheidsgarantie is alleen geldig voor nieuwe klanten.
Hoe werkt de tevredenheidsgarantie?
De tevredenheidsgarantie geldt niet voor domeinnamen, licenties en SSL-certificaten. Alle domeinregistraties zijn voor minimaal 1 jaar vastgelegd bij de uitgever van de domeinnaam en kunnen daarom niet tussentijds worden opgezegd. Hetzelfde geldt voor SSL-certificaten. Omdat de tevredenheidsgarantie alleen geldig is voor webhosting en niet voor domeinnamen krijg je alleen de kosten van je webhosting pakket terug.
Wil je gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie? Stuur dan een bericht via ons contactformulier. In de e-mail kun je uitleggen voor welke dienst je gebruik wilt maken van de regeling en waarom je ontevreden bent. Onze klantenservice afdeling zorgt er vervolgens voor dat het geld op je rekening wordt teruggestort.
Heb je nog vragen? Voor meer informatie over deze regeling kun je altijd contact met ons opnemen.