Het is mogelijk dat uw toegang automatisch wordt geblokkeerd door onze firewall. Dit kan gebeuren als gevolg van onjuiste inloggegevens, zoals bij het aanmelden bij uw e-mail, of door het invoeren van foutieve gegevens bij het inloggen op DirectAdmin.
Om dit probleem op te lossen, hebben we een handige functie toegevoegd aan het controlepaneel waarmee u eenvoudig zelf de IP-blokkade kunt opheffen. Hieronder vindt u gedetailleerde instructies over hoe u dit kunt doen.
- Eerst moet u inloggen op het controlepaneel, zie daarvoor deze pagina.
- Als u bent ingelogd op het controlepaneel ziet u in het menu (ondersteuning) de optie om het IP adres te deblokkeren
- Als u daarop klikt word u huidige IP adres automatisch opgezocht en zo nodig gedeblokkeerd.
- Log in op https://mijn.intio.nl met je logingegevens
- Klik in het menu “ondersteuning” en daarna op “IP deblokkeren”
- Als u hier op geklikt heeft, controleert het systeem automatisch of uw IP adres is geblokkeerd.
- U bent nu klaar, mocht u nog steeds problemen ervaren open dan een ticket.