Er kan een moment zijn dat u automatisch geblokkeerd wordt door onze firewall. Dit kan komen door het gebruik van verkeerde logingegevens, bijvoorbeeld bij het inloggen op de email, of door het inloggen met verkeerde gegevens bij Directadmin.
Om dit probleem op te lossen, hebben wij een functie ingebouwd in het controlepaneel waarmee u eenvoudig zelf de IP-blokkade kunt verwijderen. Hieronder vindt u meer informatie over hoe dit werkt.
- Eerst moet u inloggen op het controlepaneel, zie daarvoor deze pagina.
- Als u bent ingelogd op het controlepaneel ziet u in het menu de optie IP adres deblokkeren:
- Als u daarop klikt word u huidige IP adres opgezocht en zo nodig gedblokkeerd.
- Log in op https://mijn.intio.nl met je logingegevens
- Klik in het menu op deblokkeer IP adres
- In het volgende scherm is standaard het IP adres ingevuld van de huidige verbinding. Wanneer dit anders is kan je dit aanpassen
- Klik op controleer en verwijder IP blokkade
Er verschijnt een melding wanneer het IP adres is verwijderd of niet is gevonden in onze blokkade lijst