Mijn Intio
Menu
Logo Intio 2022
Mijn Intio
Menu

Licentie veelgestelde vragen

Heb je toch nog vragen over licenties?

We doen er alles aan om het bestellen en downloaden van software makkelijk voor je te maken. Heb je toch nog vragen? Ga dan naar onze contactpagina of bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen:

Ik heb per ongeluk een verkeerde editie besteld. Kan ik omruilen?
Nee, wanneer je een licentie koopt, doe je afstand van het recht je artikel te ruilen.

Het downloaden gaat langzaam. Hoe komt dat? Kan ik nog annuleren en een dvd bestellen?
Een lage downloadsnelheid kan liggen aan grote drukte op de downloadserver of aan je internetverbinding. Download je via wifi? Probeer het dan eens via een kabel of plaats je computer dichter bij je router.

Ik heb een probleem met installeren/downloaden van de software. Wat nu?
Raadpleeg eerst de helpdesk van de leverancier van de software. Deze is doorgaans bekend met alle installatie- en downloadproblemen. Lukt dit niet? Dan kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met onze contactpagina.

Mijn licentie- of productcode werkt niet. Wat nu?
Neem contact op met onze contactpagina.

Hoe betaal ik een licentie?
De betaling verloopt op dezelfde manier als voor ieder ander artikel bij intio.nl. Een overzicht van de verschillende manieren waarop je je bestelling kunt betalen vind je op onze pagina over betaalmethoden.